Isnin, 20 Mei 2013

CARA ATASI BATU KARANG DENGAN SUPPLEMENT SEMULAJADI SHAKLEE


BATU KARANG..

Cara pemakanan pada masa kini mendorong kepada pembentukkan batu karang dalam badan. Batu karang terbentuk akibat kandungan oksalat (garam mineral) yg berlebihan di dalam urin/air kencing. Ditambah pula dgn mendapan kolestrol juga lama-kelamaan mula membentuk pertikel keras sebesar butiran pasir yg lama-kelamaan semakin membesar yg akhirnya menyebabkan kesakitan.

Suka menahan kencing, dan kurang minum air menyebabkan air kencing semakin pekat, dan duduk di persekitaran yg sejuk ber-aircond mempercepatkan pembentukan batu karang. Batu karang yang kecil boleh masuk ke pundi kencing. Pergerakan batu karang ini menyebabkan kesakitan di bahagian belakang atau sisi di bawah tulang rusuk. Kesakitan akibat batu karang lebih memuncak apabila batu ini pecah dan terhenti bergerak.

Ramai yang takut untuk menghadapi pembedahan membuang batu karang. Kadang- kadang kita pun tidak sedar bahawa kita sebenarnya mempunyai batu karang. Supplement semulajadi shaklee merupakan pilihan tepat dalam membantu mencegah dan merawat masalah ini.

Saranan pencegahan batu karang bersama Shaklee:-

B-Complex - menurunkan oksalat (garam mineral) yg membentuk batu karang 
Vita-C - mengasidkan urin dan batu karang tidak akan terhasil dlm urin berasid
OsteMatrix - mengandungi Magnesium yg menurunkan oksalat & mencegah pembentukan batu karang 
Alfalfa Complex - mengurangkan infeksi & inflamasi 
Carotomax - menyembuhkan luka di urinari akibat batu karang 
Lecithin - membekar lemak berlebihan yg mendorong pembentukan batu karang


TESTIMONIAL ESP SHAKLEE


ESP...Tetap menjadi idaman dan kegilaan ramai orang.. Jom kita baca kisah benar dari pelanggan -pelanggan saya yang pernah mencuba ESP SHAKLEE..

" Saya berasa badan bertenaga selepas bangun tido dan berbeza sebelum ni yang selalu letih..itu baru sekali je minum ESP....:-).."

" Selepas minum ESP, kulit saya kelihatan lebih cantik, mulus, lembut..:-).."

" Saya suka ESP kerana susu badan saya semakin banyak dan menjadikan anak saya kekenyangan dan tido lena sepanjang malam selepas menyusu badan"..:-)..

" Selepas mengamalkan ESP selepas makan makanan berat..Berat saya semakin bertambah dan membuatkan selera makan saya tetap ada dimana sebelum ni, bila datangnya period dan senggugut, selera makan saya drop hingga tidak lalu makan nasi 3-4 hari.Sukanya saya sebab sebelum ni berat saya payah sangat nak naik.."

" Saya berusaha menguruskan badan dan ESP membantu saya berasa kenyang dengan masa yang lama tanpa perlu berlapar...Yang bestnya..badan saya semakin berotot dan bertenaga walaupun saya kurangkan makan. ESP saya amalkan pada awal pagi dan sebelum tibanya waktu makan tengahari  dan makan malam.."

Begitu ramai yang teruja setelah mencuba ESP SHAKLEE..:-).. 
Anda juga mampu mencubanya..ALAMI PERUBAHAN DENGAN ESP SHAKLEE..

>>>BERTENAGA DENGAN SHAKLEE..<<<

Tambahan testimoni terbaru..diri saya sendiri.. :-)
Anak baru 5 bulan, tapi badan saya rasa bertenaga ja bila masuk latihan badminton dan bola jaring dalam minggu ni..kena warm up..lari-lari dulu....takda pun sengal-sengal badan , otot-otot lenguh lepas bermain dan bangun dari tidur pun rasa bertenaga ja macam biasa. Berbulan- bulan dan lebih bertahun dah tinggal dunia sukan (sebab mengandung laa).. Sebelum ini bila main ja esok pasti rasa lenguh-lenguh dan badan rasa malas sangat dah nak pergi kerja. Tapi sekarang, RASA BERTENAGA SANGAT!!...OTOT PUN RASA KUAT!!!  yeeeeaa!!!

SET PENYUSUAN yang saya gunakan asalnya untuk menambah susu badan secara tidak langsung memberi tenaga yang lebih dalam urusan seharian..otot pun makin kuat...

SMS/ PM saya dengan segera untuk tahu kelebihan ESP dan set PENYUSUAN yang bukan sahaja untuk ibu menyusu,, tapi untuk semua..tidak kira lelaki dan perempuan..
NOORUL HUDA

T

Khamis, 16 Mei 2013


TESTIMONIAL IBU HAMIL YANG MENGAMALKAN SUPPLEMENT SHAKLEE  - MUDAH BERSALIN , SIHAT, SEGAR, SUSU BADAN BERTAMBAH

Set Ibu hamil memang terkenal dengan set yang membantu para ibu memudahkan si ibu bersalin dan membanyakkan susu ibu. Apa yang terkandung dalam set ini?
# vitalea
# vitamin c
# b complex
# omega guard
# Ostematrix
# Esp

Jom kita baca testimoni  salah seorang pengguna set ibu hamil ini ...
---------------------------------------------------------------
Saya baru bersalin anak ke-3... Seorang Princess yg sgt adorable..... Teringin nak berkongsi testimoni saya selepas merasai perbezaan pengalaman hamil tanpa vitamin shaklee utk 2 anak saya sebelum ini dan selepas hamil anak ke-3 dgn vitamin shaklee utk kehamilan..

Spjg preggy saya ambil vitalea, vit C, B Complex, Omega Guard dan Ostematrix since saya mmg x suka minum susu... Saya lebih bertenaga, tiada rasa loya, lebih cergas dan kulit saya semakin cantik tanpa pigmentation. Sampai la kesaat melahirkan.. Saya masih rasa sihat dan bertenaga.. Sehinggakan proses bersalin kali ni... sgt mudah dan cepat... Kalau sebelum ni, selepas keluar tanda..sakit kontraksi memakan masa 2 hari dgn bukaan serviks baru 2cm.. Tapi kali ini.. Sakit kontraksi berlaku sgt sekejap.. Sejurus smpai ke hospital.. Doc cek bukaan serviks dah 7cm.. Diusung terus ke Labour Room.. Sedang nurse & Doc buat persiapan utk sambut baby.. Saya terus saya nk meneran.. Doc cuba cek bukaan serviks.. Mmg dh 10cm.. Dgn 2X push je.. Sy selamat melahirkan baby girl yg sgt comel.. kulit baby sgt halus mulus... putih merah.. Doc pun puji.. uri cantik, luka perinium sgt minimal dan proses jahitan sgt mudah... 

Baby pun sgt baik....disbbkan susu badan saya dh mula mengalir sejurus melahirkan... baby terus tido kekenyangan...
--------------------------------------------------------------
Bole pm saya untuk dapatkan set ini
0194645543
NOORUL HUDA
907174